شرکت مهندسی آسیا براساس ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه معادن پایه گذاری و تاسیس گردید و با توجه به فعالیت های شرکت و زمینه های فعالیت، در ارتباط مستمر و مستقیم با معدن داران و شرکت های معدنی بوده و می باشد؛همچنین بخاطر موقعیت شهر اصفهان و وجود کاخانجات فولاد مبارکه اصفهان و ذوب آهن و چندین کارخانه سیمان و کاشی و سرامیک و آجر ،میزان آشنایی و فعالیت در زمینه انواع معادن و مواد معدنی فراهم گردیده است. لذا  این رابطه مستمر و اعتماد معدنداران محترم به این شرکت، باعث ایجاد بخش بازرگانی مواد معدنی در این شرکت شده است تا در این راستا نیز بتوان به معدنداران محترم یاری رساند.

     همچنین با توجه به سوابق مدیران شرکت و فعالیت در واحدهای تولیدی و صنایع مادر کشور، ارتباط نزدیکی نیز با کارخانجات تولیدی مواد معدنی کشور در داخل شرکت صورت گرفته است بصورتیکه تامین بار اولیه برخی از این واحدها به این شرکت محول شده است. بطوری که برای کاخانجات در خارج از استان نیز مواد معدنی مختلف ارسال می گردد.

     در این راستا بخش بازرگانی شرکت گامهای موثری را در جهت خرید و فروش مواد معدنی بصورت مستقیم و با حداقل واسطه برداشته است. در این بخش مواد معدنی موجود در معادن جهت فروش معرفی خواهند شد و همچنین نیاز کارخانجات به مواد اولیه ارائه می گردد.

پس از آن با توجه به اینکه مواد معدنی از معادن بدست می آیند و بعضاً بعضی از معدن داران محترم توانایی اکتشاف استخراج از معادن خود را نداشته اند بخش بازرگانی شرکت جهت معرفی سرمایه گذار یا سرمایه گذاری در بخش معادن نیز فعالیت می نماید. لذا عزیزان می توانند موارد مورد نیاز خودرا با توجه به مطالب ذکر شده فوق برای واحد بازرگانی شرکت ارسال نمایند تا در اسرع وقت نسبت به رفع نیاز آنان اقدام شود.معادن و مواد معدنی غیر فلزی شامل گرو ههای مختلف : کانی های صنعتی ، کائولن،فلدسپات، بال کلی ، سیلیس، سلستین،بنتونیت ،خاک رس ، انواع نمکها و گچ ها ، کربنات کلسیم و دولومیت ،

بدیهی است ارسال مدارک شامل تصویر پروانه اخذ شده ، انالیز های انجام شده ،تصاویر معدن و مواد معدنی و بار و سینه کارهای بازشده و نمونه سنگ و ماده مورد نظر موقعیت و اطلاعات کلی می باشد.

     در صورت تمایل به همکاری با بخش بازرگانی معادن و مواد معدنی با این بخش تماس حاصل فرمایید.

۰۳۱۳۲۶۶۸۸۲۷

trade@asiast.com