خدمات مشاوره و پیمانکاری شرکت شامل بخش های مختلف می باشد:

بخش مشاوره در قسمت ساختمان مربوط به طراحی معماری و داخلی می باشد که انواع مختلف خدمات مشاوره طراحی را شامل می شود. از جمله طراحی پلان و نمای ساختمان، طراحی داخلی با موضوعات مختلف ، طراحی فضای سبز ، طراحی تخصصی اتاق کودک متناسب با بودجه و علاقه والدین و …

بخش مشاوره در قسمت معدن شامل مشاوره در کلیه خدمات تخصصی معدن از ثبت معدن تا بهره بردرای یک معدن می باشد.بخشهای مختلف شامل ثبت معدن ،ثبت نام در کاداستر مشوره جهت ثبت نام و اخذ صلاحیت فنی و مالی ،مشاوره در امور اکتشاف معادن،مشاوره در مورد موارد حقوقی معدن، مشاوره امورمنابع طبیعی و محیط زیست و میراث فرهنگی مرتبط با معادن،مشاوره با اکشتف مقدماتی شامل پی جویی ، اکتشاف مقدماتی و تفضیلی ،مشاوره تهیه نقشه تخمین ذخیره و طراحی معدن ، مشاوره طراحی سیستم فراوری و خردایش و ….

بخش مشاوره در قسمت گودبردرای و حفاری شامل قسمتهای مختلفی همچون طراحی پترین انفجار ،طراحی حفاری و تزریق ، طراحی پایدارسازی گود توسط نیلینگ و انکراژ می باشد.

بخش پیمانکاری نیز براسا خدمات مشاوره تعرف شده در بالا می باشد. خدمات پیمانکاری شامل اجرای کلیه خدمات طراحی شده بخش معماری شرکت، اجرای کلیه عملیات تعریف شده در بخش معدن به تناسب نیزا، اجرای عملیات شاتکریت و مش ، اجرای عملیات پایدرا سازی گودها بوسیله نیلینگ ،انجام کرگیری معادن از عمق ۱۵متر تا ۲۰۰متر ،انجام حفاری و تزریق در پروژه های قطارشهری ، اجرای انواع تونل های آب راه و قطارشهری به روش ناتم ، اجرای تونل بوسیله حفاری و آتشباری ، حفاری و انفجار معادن در مقیاس متنوع و کنترل شده و ….